Soutěž PHL v Červené Řečici

23.06.2010 12:12

Tak a máme za sebou 1 bodovanou soutěž 2. ročníku Pelhřimovské hasičské ligy, která se konala 19.6.2010 v Červené Řečici. Počasí oproti loňsku bylo slušné, bylo sice pod mrakem, ale nepršelo. Před startem si družstva vylosovala pořadí (novinka pro 2.ročník PHL), ve kterém budou nastupovat k závodu.Za nás jsem tahal já a vylosoval jsem až 2. a 4. místo od konce závodního pořadí. Tak jsme se mohli v klidu dívat na soupeře, jak budou probíhat jejich pokusy.Hned na začatku závodu nasadili muži z Červené Řečice laďku hodně vysoko, když sestřelili terče v čase 18:86 a ustanovili tím nový rekord ligy. A samořejmě kluci skončili na 1. místě v závodě mužů. Ale hned v závěsu s časem 19:11 skončili muži z Přáslavic druzí, takže zde máme hned na začátku sezóny 2 velké aspiranty na letošní titul. Třetí skončili muži z Jiřic B s časem 20:61. "Bramborovou" medaili jsme získali my s časem 21:08, což je dobrý výsledek do další práce. Našemu B mužstvu se nezadařilo, měli jsme velké problémy na sání a s časem 23:99 jsme skončili až 10. Přikládám jsem fotku výsledkové tabule ze Řečice k prostudování časů a pořadí  týmů o kterých jsem se nezmínil. Tak to by bylo ve stručnosti vše. Nashledanou.

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.